جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

مردم خواستار شفاف سازی درباره سربازی یزدانی و مرادمند

  • کد خبر: ۹۹۷۷۰
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
مردم خواستار شفاف سازی درباره سربازی یزدانی و مرادمند
درکمپین ایجاد شده در فضای مجازی مردم خواستار شفاف سازی باشگاه استقلال و دیگر نهاد‌ها درباره وضعیت اعزام به خدمت سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند شده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ماجرای اعزام به سربازی سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند وارد فاز تازه‌ای شده است و برخی براین باورند که باشگاه استقلال به دنبال اقداماتی است تا به شکل سفارشی اعزام به خدمت این دو بازیکن را به تعویق بیندازد. حتی درفضای مجازی کمپینی ایجاد و کاربران به این موضوع اشاره کرده‌اند که، چون مدیری با سابقه نظامی مامور به خدمت در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران حضور دارد قرار است قانون را برای بهره مندی آن باشگاه خم کنند تا از اعزام این افراد به خدمت سربازی جلوگیری شود. به همین دلیل درخواست این است که بر اجرای مُر قانون که همانا اعزام به خدمت این دو بازیکن در تاریخ اول اسفند سال جاری می‌باشد ذره‌ای عقب نشینی نشود و با تمام توان اجرای قانون و عدالت اجرا شود.

در شرایطی که مردم  تصور می‌کنند این نفرات سرشناس باید مثل مردم عادی عازم خدمت سربازی شوند، اما باشگاه استقلال معتقد است از راهکاری قانونی برای استفاده چند ماهه از این نفرات استفاده کرده و درخواستی برای معافیت این نفرات ندارد. به این ترتیب این بازیکنان در صورتی که ستاد کل نیرو‌های مسلح با تعویق خدمت آها موافقت کند تنها با چند ماه تاخیر به سربازی اعزام می‌شوند.

به دنبال تشکیل این کمپین باشگاه استقلال به تکاپو افتاده تا دوباره استعلامات لازم را برای ادامه فعالیت این دو بازیکن در ترکیب استقلال بگیرد. درهمین راستا قراراست مکاتباتی میان باشگاه استقلال و نهاد‌های مرتبط انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->